چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه همیشه درد معده دارند
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سنگ کلیه و یا سنگ کلیهچرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه همیشه درد معده دارند

چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه همیشه estómagoLos درد بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی اغلب انواع علائم و عوارض، در حالی که درد معده است تنها یکی از این problemas.Por چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی درد معده؟

در درمانگاه، بسیاری از انواع بیماری مزمن کلیه در نهایت توسعه نارسایی renal.Durante این پیشرفت، برخی از شرایط ممکن است estómago.Ellos درد القاء عبارتند از:

پلورال شکم

در ESRD، کلیه های آسیب دیده می تواند مایع اضافی از بین بردن نیست، پس از آن مایع اضافی تجمع در cuerpo.Cuando تجمع در معده، می تواند درد معده به راحتی تحریک.

کیست های کلیه

اگر نارسایی کلیه به علت بیماری کلیه پلی کیستیک پلی کیستیک، بیماران کیست های کلیوی معمولا در final.Estos بسیار بزرگ گسترش کیست مرحله کلیه فشرده سازی بافت و اندام circundantes.Entonces، اعصاب از این بدن حذف خواهد شد، بنابراین بیماران مبتلا به درد معده و یا درد شکم.

سنگ کلیه و یا سنگ کلیه

سنگ کلیه می تواند یک بیماری مستقل و یا یک عارضه برخی از بیماری های دیگر کلیوی مانند نفروپاتی IgA در، بیماری کلیه پلی کیستیک، FSGS، سنگ کلیه etcétera.Si بیش از حد بزرگ است، دستگاه ادراری مسدود شده است. بر این اساس، ادرار کردن را سخت و درد معده به راحتی رخ می دهد.

پریتونیت

وقتی کلیه ها متوقف کردن کار به طور کامل، بیماران خواهد شد برای بیماران دیالیز و یا دیالیز در حال دیالیز صفاقی peritoneal.Si پیشنهاد، غشاء صفاق به عنوان filtración.Entonces، بیماران در معرض خطر بالایی از پریتونیت استفاده می شود. هنگامی که این مشکل رخ می دهد، درد معده بیماران تاثیر می گذارد.

به طور خلاصه

نارسایی در حال حاضر، ما باید شناخته شده کلیه باعث درد estómago.Dado به علت زمینه ای متفاوت از فردی به فرد است، بیماران باید ابتدا پیدا کردن آنچه باعث می شود problema.Entonces خود، لطفا با پزشک یا دکتر خود مشورت آنلاین برای گزینه ای را برای رسیدگی به درمان مناسب مشکل شما.

http://www.enfermedad-renal.com/insuficiencia-renal/2006.html





:: برچسب‌ها: درمان مزمن نارسایی کلیه و علائم ,
:: بازدید از این مطلب : 703
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: